Få kommunikationsbureauernes fordele, og vælg din egen rådgiver
Har du brug for et kommunikationsbureau med flere kommunikationskonsulenter? Eller foretrækker du én dygtig rådgiver og tekstforfatter, der kender dig, dit firma, historik og kommunikationsstrategi – og derfor hurtigt kan justere din markedsføring eller sætte helt nye tiltag i gang?
Med et kommunikationsbureau med én primær person, undgår du både misforståelser mellem bureauets ansatte og unødig ventetid, hver gang din opgave skifter hænder.
Og med mig ved tastaturet, er du sikker på, at jeg også er her, næste gang du får brug for rådgivning om din kommunikation eller nye tekster, så du slipper for at sætte en ny konsulent ind i din situation.
Du får én erfaren rådgiver og en fuldtidsskribent, og ingen opgaver bliver uddelegeret til deltidsansatte. Derfor får du
Samtidig giver det dig en række fordele oveni, at kommunikationsrådgiver, sælger og indehaver er den samme:
- Kommunikationsrådgiveren begynder ikke på niveau 1, når I går i gang med opgaven, men har allerede lært dig at kende, mens I afstemte opgaven
- Sælgeren forstår hele opgaven og kan rådgive dig om, hvordan du får mest for dine penge og når dine mål
- Indehaveren fokuserer på, at du er tilfreds, og er ekstra fleksibel hvis du og andre kunder har brug for assistance i de samme perioder
Fordel med et lille firma
“Vi har brugt Majbritt Lund i flere år. Med et klippekort på 50 timer har jeg ro i maven. Nu ved jeg, at jeg får løst mange opgaver til en fornuftig pris.
Majbritt har altid fokus på målgruppen, og det betyder jo meget, om et sprogkursus skal sælges til private eller til forretningsfolk.
Hele vejen igennem fokuserer hun på, at teksterne og resten af hjemmesiden skal lede kunden hen mod et køb, og at det skal være så let som muligt for læseren at blive kunde.
Jeg valgte Majbritt, fordi hun er troværdig, og fordi det er en fordel for mig at bruge et lille firma og have den direkte kontakt. Som direktør i sit eget firma har hun jo et stort ansvar for, at alle kunder er tilfredse.“
Susanne Gram Larsen
Kommunikationschef, Studieskolen, København
Bag om kommunikationsbureauet
Kommunikationsbureauet drives og ejes af mig, Majbritt Lund. Jeg er uddannet journalist på Danmarks Journalisthøjskole (hedder DMJX i dag).
Siden 2007 har jeg rådgivet mine kunder til effektiv kommunikation, der understøtter salgsstrategien. Jeg har både lagt de store kommunikationsplaner og taget udgangspunkt i mindre opgaver som en nyhedsbrevskampagne eller opdatering af hjemmesiden.
Jeg rådgiver og skriver – og samarbejder gerne med andre kommunikations- og markedsføringsfolk, når opgaven kræver det. Enten dine egne konsulenter eller dem, jeg selv har samarbejdet med i mange år, hvis du får brug for nye kompetencer og friske øjne. Eksempelvis min webudvikler, min grafiker og min korrekturlæser.
Som journalist er jeg vant til at overskue nye emner og fremhæve essensen. Derfor får du en konsulent med overblik, øje for detaljen og evnen til at undersøge nye emner effektivt.
Alle opgaver faktureres gennem klippekort, og du opnår mængderabat, alt efter hvilket klippekort, du vælger. Herudover giver klippekortsmodellen den fleksibilitet, der gør, at vi løbende kan justere planen, hvis nye muligheder viser sig undervejs – eller du får brug for mere rådgivning end forventet.
Ring endelig til mig på 27 12 11 14, eller send en mail. Når jeg har hørt mere om din opgave, kommer jeg gerne med et konkret bud på, hvordan jeg vil gribe den an, hvis jeg vurderer, jeg er den rette til opgaven. I så fald kommer jeg selvfølgelig også med et estimat på opgaven.
Kommunikationsbureauet drives fra København, og jeg har kunder fra hele landet. Så kontakt mig endelig hvis du har brug for et kreativt bureau i Århus, Odense eller Aalborg.
Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig
Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage
Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.
Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.