Få kommunikationsbureauernes fordele, og vælg din egen rådgiver

Har du brug for et kommunikationsbureau med flere kommunikationskonsulenter? Eller foretrækker du én dygtig rådgiver og tekstforfatter, der kender dig, dit firma, historik og kommunikationsstrategi – og derfor hurtigt kan justere din markedsføring eller sætte helt nye tiltag i gang?

Med et kommunikationsbureau med én primær person, undgår du både misforståelser mellem bureauets ansatte og unødig ventetid, hver gang din opgave skifter hænder.

Og med mig ved tastaturet, er du sikker på, at jeg også er her, næste gang du får brug for rådgivning om din kommunikation eller nye tekster, så du slipper for at sætte en ny konsulent ind i din situation.

Du får én erfaren rådgiver og en fuldtidsskribent, og ingen opgaver bliver uddelegeret til deltidsansatte. Derfor får du

  • null
    kvalificeret rådgivning om din samlede kommunikation og markedsføring
  • null
    sparring om hvilke initiativer, der skal føre til hvilke resultater, og hvornår de forskellige tiltag skal sættes i gang
  • null
    mange års erfaring med rådgivning, strategi og professionel tekstforfatning
  • null
    en tekstforfatter med erfaring i alle former for markedsføringstekster

Samtidig giver det dig en række fordele oveni, at kommunikationsrådgiver, sælger og indehaver er den samme:

  • Kommunikationsrådgiveren begynder ikke på niveau 1, når I går i gang med opgaven, men har allerede lært dig at kende, mens I afstemte opgaven

  • Sælgeren forstår hele opgaven og kan rådgive dig om, hvordan du får mest for dine penge og når dine mål

  • Indehaveren fokuserer på, at du er tilfreds, og er ekstra fleksibel hvis du og andre kunder har brug for assistance i de samme perioder
Susanne Gram_L7G9705

Fordel med et lille firma

Vi har brugt Majbritt Lund i flere år. Med et klippekort på 50 timer har jeg ro i maven. Nu ved jeg, at jeg får løst mange opgaver til en fornuftig pris.

Majbritt har altid fokus på målgruppen, og det betyder jo meget, om et sprogkursus skal sælges til private eller til forretningsfolk.

Hele vejen igennem fokuserer hun på, at teksterne og resten af hjemmesiden skal lede kunden hen mod et køb, og at det skal være så let som muligt for læseren at blive kunde.

Jeg valgte Majbritt, fordi hun er troværdig, og fordi det er en fordel for mig at bruge et lille firma og have den direkte kontakt. Som direktør i sit eget firma har hun jo et stort ansvar for, at alle kunder er tilfredse.

Susanne Gram Larsen
Kommunikationschef, Studieskolen, København

Samarbejde med kommunikationsbureauet begynder med rådgivning

Præcisering af målet med indsatsen og målgruppen er tit indledningen i et samarbejde med mig. Og tror jeg ikke, du kan nå dit mål, tager jeg ikke opgaven ind. For jeg vil blive ved med at have tilfredse kunder, og jeg er ambitiøs på dine vegne.

Som certificeret i emotionelle kundetyper kan jeg rådgive om, hvilken af 4 faste arketyper det vil være mest hensigtsmæssigt at målrette markedsføringen efter. Med valg af kundetype får du en præcis manual for, hvilken markedsføring der vil få kundetypen til at købe. Eksempelvis hvilket sprog, indhold, farver og billeder kundetypen foretrækker.

Derfor kan jeg let ramme din målgruppe, så du sælger mere, og du kan let kopiere skrivestilen, hvis du på et tidspunkt gerne vil skrive nogle af dine tekster selv.

Også hjemmesiden er tit et af de første indsatsområder, jeg kaster mig over. Dels fordi de fleste kunder kommer forbi hjemmesiden på et tidspunkt i løbet af kunderejsen. Dels fordi den arbejder for dig 24/7 – når arbejdet én gang er lavet. Så her får du mest for dine penge.

Er hjemmesiden allerede superprofessionel, eller er der gode grunde til at sætte ind andre steder først, gør vi selvfølgelig det:

Måske har du en stor liste, vi kan sende nyhedsbreve til med det samme. I så fald udfordrer jeg dig på, hvad du vil opnå med nyhedsbrevene. Skal læserne opfatte dig som the go-to-person på dit område gennem ekspertpositionerende blogindlæg, eller skal de købe noget? Og i sidstnævnte eksempel: Hvad skal de købe?

Har du brug for salgstekst, vil jeg udfordre dig på, om den skal bruges i en trykt folder, du deler ud på en messe, eller om den skal sælge i din webshop. For det er jo to vidt forskellige opgaver og to forskellige formål.

Og særligt vil jeg udfordre dig, hvis du søger et mediebureau eller reklamebureau, fordi du gerne vil have dine budskaber spredt i medierne. Som uddannet journalist ved jeg, hvad PR kræver. Og tit kan du nå dit mål bedre – og billigere – ved at fokusere på andre former for kommunikation end PR og pressemeddelelser. Giv mig gerne et kald på 27 12 11 14, hvis du vil have mit kvalificerede bud på, om din historie er velegnet til medierne. Og er den det, ja, så skal vi da i gang med det samme.

Oftest anbefaler jeg, at jeg skriver flere tekster på én gang. Fordi teksterne skal spille sammen, og fordi jeg kan skrive mest effektivt – og billigst – for dig, når jeg skriver mange tekster samtidigt. Og på den måde forstyrrer jeg dig færrest mulige gange.

Samarbejde med kommunikationsbureauet begynder med rådgivning

Præcisering af målet med indsatsen og målgruppen er tit indledningen i et samarbejde med mig. Og tror jeg ikke, du kan nå dit mål, tager jeg ikke opgaven ind. For jeg vil blive ved med at have tilfredse kunder, og jeg er ambitiøs på dine vegne.

Som certificeret i emotionelle kundetyper kan jeg rådgive om, hvilken af 4 faste arketyper det vil være mest hensigtsmæssigt at målrette markedsføringen efter. Med valg af kundetype får du en præcis manual for, hvilken markedsføring der vil få kundetypen til at købe. Eksempelvis hvilket sprog, indhold, farver og billeder kundetypen foretrækker.

Derfor kan jeg let ramme din målgruppe, så du sælger mere, og du kan let kopiere skrivestilen, hvis du på et tidspunkt gerne vil skrive nogle af dine tekster selv.

Også hjemmesiden er tit et af de første indsatsområder, jeg kaster mig over. Dels fordi de fleste kunder kommer forbi hjemmesiden på et tidspunkt i løbet af kunderejsen. Dels fordi den arbejder for dig 24/7 – når arbejdet én gang er lavet. Så her får du mest for dine penge.

Er hjemmesiden allerede superprofessionel, eller er der gode grunde til at sætte ind andre steder først, gør vi selvfølgelig det:

Måske har du en stor liste, vi kan sende nyhedsbreve til med det samme. I så fald udfordrer jeg dig på, hvad du vil opnå med nyhedsbrevene. Skal læserne opfatte dig som the go-to-person på dit område gennem ekspertpositionerende blogindlæg, eller skal de købe noget? Og i sidstnævnte eksempel: Hvad skal de købe?

Har du brug for salgstekst, vil jeg udfordre dig på, om den skal bruges i en trykt folder, du deler ud på en messe, eller om den skal sælge i din webshop. For det er jo to vidt forskellige opgaver og to forskellige formål.

Og særligt vil jeg udfordre dig, hvis du søger et mediebureau eller reklamebureau, fordi du gerne vil have dine budskaber spredt i medierne. Som uddannet journalist ved jeg, hvad PR kræver. Og tit kan du nå dit mål bedre – og billigere – ved at fokusere på andre former for kommunikation end PR og pressemeddelelser. Giv mig gerne et kald på 27 12 11 14, hvis du vil have mit kvalificerede bud på, om din historie er velegnet til medierne. Og er den det, ja, så skal vi da i gang med det samme.

Oftest anbefaler jeg, at jeg skriver flere tekster på én gang. Fordi teksterne skal spille sammen, og fordi jeg kan skrive mest effektivt – og billigst – for dig, når jeg skriver mange tekster samtidigt. Og på den måde forstyrrer jeg dig færrest mulige gange.

Bag om kommunikationsbureauet

Kommunikationsbureauet drives og ejes af mig, Majbritt Lund. Jeg er uddannet journalist på Danmarks Journalisthøjskole (hedder DMJX i dag).

Siden 2007 har jeg rådgivet mine kunder til effektiv kommunikation, der understøtter salgsstrategien. Jeg har både lagt de store kommunikationsplaner og taget udgangspunkt i mindre opgaver som en nyhedsbrevskampagne eller opdatering af hjemmesiden.

Jeg rådgiver og skriver – og samarbejder gerne med andre kommunikations- og markedsføringsfolk, når opgaven kræver det. Enten dine egne konsulenter eller dem, jeg selv har samarbejdet med i mange år, hvis du får brug for nye kompetencer og friske øjne. Eksempelvis min webudvikler, min grafiker og min korrekturlæser.

Som journalist er jeg vant til at overskue nye emner og fremhæve essensen. Derfor får du en konsulent med overblik, øje for detaljen og evnen til at undersøge nye emner effektivt.

Alle opgaver faktureres gennem klippekort, og du opnår mængderabat, alt efter hvilket klippekort, du vælger. Herudover giver klippekortsmodellen den fleksibilitet, der gør, at vi løbende kan justere planen, hvis nye muligheder viser sig undervejs – eller du får brug for mere rådgivning end forventet.

Ring endelig til mig på 27 12 11 14, eller send en mail. Når jeg har hørt mere om din opgave, kommer jeg gerne med et konkret bud på, hvordan jeg vil gribe den an, hvis jeg vurderer, jeg er den rette til opgaven. I så fald kommer jeg selvfølgelig også med et estimat på opgaven.

Kommunikationsbureauet drives fra København, og jeg har kunder fra hele landet. Så kontakt mig endelig hvis du har brug for et kreativt bureau i Århus, Odense eller Aalborg.

Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig

Kontakt-Majbritt-Lund

Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage

Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.

Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER