Skal SEO give din Aalborgvirksomhed flere kunder?

[SEO Aalborg]

Med SEO opnår du en række fordele:

  • null
    Din hjemmeside bliver set på Google, når kunderne har et erkendt behov

  • null
    Du betaler hverken til Google, dit SEO-bureau eller din SEO-konsulent, når kunderne klikker, som du gør med annoncer
  • null
    Dine SEO-tekster kan arbejde for dig år efter år efter år

Derfor kan din SEO-investering tjene sig ind mange gange, fordi vi kun skal lave SEO-arbejdet én gang.

Og SEO kan både give dig kunder fra Aalborg, Nørre Sundby eller resten af Nordjylland, eller sælge for dig over hele verden. Du kan se et eksempel her, hvor jeg har lavet SEO for Susan Murphy Lamprecht  i Frederikshavn.

Undgå myterne om SEO

Nogle virksomheder vælger søgemaskineoptimering fra, fordi de frygter, at SEO-tekster er mekaniske og skrevet til søgemaskiner. Sådan var det også engang. Men Google bliver konstant dygtigere. Derfor honorerer søgemaskinen i dag kvalitetstekster. Og det er

  • informative tekster, der gør læseren klogere
  • korrekt, dansk sprog
  • indhold der fastholder læseren på din hjemmeside og får ham til at klikke videre

 

Med andre ord bidrager Googles algoritmer til tekster af høj kvalitet, selv om teksterne skal følge nogle faste rammer, som Google definerer. Eksempelvis er den her tekst optimeret efter ”SEO Aalborg” og SEO-bureau Aalborg”.

Andre fejlkonklusioner er, at SEO-tekster skal ændres hele tiden. Det skal de ikke, hvis de bliver skrevet rigtig fra starten. Så vil du sikre din markedsføring fremover og undgå at bruge tid og penge på at ændre og sætte nyt i gang hele tiden, er SEO vejen for dig.

SEO betyder søgemaskineoptimering. Og med SEO optimerer vi din hjemmeside, så Google hurtigere kan se hvilke af dine undersider, der handler om hvilke søgeord/emner. Derfor er SEO-teksterne en vigtig del af dit SEO-arbejde.

Alt efter dine aktuelle SEO-resultater kan optimeringen ske på flere måder:

  • Jeg kan skrive SEO-tekster ud fra søgeord, vi finder i mit søgeordsværktøj

  • Du skriver dine SEO-tekster med mig som sparringspartner, så du skriver teksterne rigtigt fra starten

  • Er din hjemmeside allerede søgemaskineoptimeret, kommer jeg med mit bud på, hvor vi skal sætte ind for at opnå endnu bedre resultater. Eksempelvis ved at optimere dine eksisterende tekster eller linke mellem siderne
MichaelThygesen

Majbritt var tjent hjem 10 gange på bare 1½ år

”Min hjemmeside har allerede solgt for 300.000 kroner til kunder, der har fundet mig på Google. Og prisen for tekst og rådgivning var 30.000 kroner.

Nu får jeg ca. en kunde om måneden via Google, og jeg har konstant kunder i min pipeline pga. hjemmesiden. Og næsten alle kunderne trækker på mig mere end en gang, så slutresultatet bliver mere end 300.000 kroner.

Teksterne viser, hvilken kvalitet jeg leverer, og at jeg har arbejdet med effektivitet i mange år. Det er også tydeligt, hvilken målgruppe jeg går efter, fordi teksterne inkluderer mine kunders ordvalg: Effektivitet, planlægning, struktur, spare tid og ambitiøs.

Og når jeg sælger effektivitet, skal sproget jo matche det. Derfor er der heller ikke noget sniksnak.

Nu har hjemmesiden en struktur, så det er let for kunderne at finde rundt: 1:1-forløb, kurser, bag om og referencer på hver sin underside. Samtidig kan jeg meget bedre dele relevante links og styre, at folk lander på de rette undersider. Blandt andet når jeg skriver opslag på LinkedIn.

Michael Thygesen
Ejer og underviser,
 Work Efficiently

Lone Lings_0006
 Lone Lings, Rumdesigner, Implacement

4 store, nye kunder på 3 måneder

 “De første 3 måneder efter min nye hjemmeside blev lanceret, fik jeg 4 nye kunder fra den.

Flere af kunderne havde fundet min hjemmeside på Google. Måske dem alle. Og fordi teksterne er målrettet min kundetype og besvarer kundetypens spørgsmål, er de klar til at købe et betalt rådgivningsmøde med det samme.

De fleste opgaver ligger mellem 100.000 og 500.000 alene det første år. Herefter plejer kunderne at vende tilbage med opgaver løbende, så det bliver til rigtig mange penge.”

Din fordel, at SEO-tekstforfatteren er journalist

Min baggrund for SEO

Er uddannet journalist på Danmarks Journalisthøjskole. Siden 2007 har jeg drevet mit eget kommunikations- og SEO-firma og specialiseret mig i at tekstforfatte hjemmesidetekster med særligt fokus på SEO, kundetyper og B2B-markedsføring.

2024 holdt jeg oplægget Ram målgruppen med SEO på SEOday, Nordens førende SEO-konference.

SEO-tekster og journalistik har en del tilfælles:

Teksterne er forholdsvis korte, handler om et afgrænset emne eller søgeord og følger en fast struktur. Og fordi Google er blevet så god til at honorere kvalitet, har journalister rigtig gode forudsætninger for at skrive effektfulde SEO-tekster.

Qua min journalistuddannelse kan jeg også sætte mig ind i komplekse emner, og jeg har skrevet SEO-tekster om alt fra IT til jura og lederudvikling.

Du kan se på mine businesscases her på siden, at det virker.

Hvad koster SEO?

Når jeg søgemaskineoptimerer en hel hjemmeside, er prisen ofte 24.000 kroner ekskl. moms. En pris der dækker indledende SEO-rådgivning, valg af søgeord, 5-7 SEO-tekster + evt. tekster, der ikke skal søgemaskineoptimeres. Eksempelvis bag-om-siden.

Med denne startpakke kan du komme godt i gang med de vigtigste SEO-tekster, hvorefter du kan udvide med flere SEO-tekster senere, hvis du vil styrke din position yderligere.

Vi kan også indlede samarbejdet med, at jeg laver en gratis SEO-analyse for dig, så du kan vurdere kvaliteten af mit arbejde. Du kan også google: SEO-tekstforfatter, tekstforfatter + pris, tekstforfatning til hjemmeside, tekstforfatter Aalborg og se, hvor jeg ligger på disse relevante ord.

Supergodt, kort og kontant

 “Majbritt holdt et supergodt oplæg om at få hjemmesiden til at sælge mere – ved at ramme målgruppen præcist.

Som den garvede SEO-tekstforfatter, hun er, fokuserede hun selvfølgelig på at skrive til Google samtidig, men ikke kun at skrive til Google.

Det var kort og kontant, og jeg er sikker på, at publikum kunne redigere deres egne tekster bedre med fokus på målgruppen bagefter, fordi Majbritt kom med så gode eksempler på at ramme de forskellige kunder.”

 Søren Riisager, SEMO

Har du spørgsmål om SEO i Aalborg?

Så ring 27 12 11 14, eller send en mail.

Selv om jeg ikke arbejder fra Aalborg, kan jeg sagtens være den bedste SEO-konsulent for dig. Og jeg skriver tit SEO-tekster og tekster til større hjemmesider for kunder, jeg udelukkende holder onlinemøder med.

Har du brug for, at jeg går i gang akut, kan det også lade sig gøre mod ekstrabetaling.

Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig

Kontakt-Majbritt-Lund

Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage

Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.

Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER