Lad os arbejde igennem

Hvor langt tror du, at du og jeg kan komme, hvis vi begge arbejder på din markedsføring samtidig?

Jeg er sikker på, at vi kan komme rigtig langt. Det kan du læse mere om længere nede.

Turbodagen foregår på dit kontor i Storkøbenhavn, varer 6 timer og begynder som udgangspunkt kl. 10.00, med mindre vi aftaler noget andet.

Driver du virksomhed på øvrige Sjælland, kommer jeg også gerne ud til dig mod et kørselstillæg, vi aftaler.

Før turbodagen skal du svare på et par spørgsmål, som jeg sender til dig, så vi begge er forberedte og kan arbejde effektivt hele dagen.

6 timers koncentreret arbejde

+ min forberedelse

Lyder det som en effektiv arbejdsdag for dig? Så læs videre.

Rene Nørbjerg-10- Portræt

René Nørbjerg, Managementkonsulent, RN Consulting

Meget mere effektivt end seks enkeltsessioner

“Gennemgang af mine forretningsbetingelser, produkter og prisstigninger var noget af det, jeg fik ud af min turbodag.

Herudover fandt jeg ud af, hvilken kundetype jeg skal målrette min markedsføring efter, og jeg fik lagt en markedsføringsstrategi. Majbritt skrev også en af mine nye salgssider for mig, så den passer perfekt til min målgruppe, og fremover kan jeg bruge den som skabelon, når jeg skriver flere tekster.

Endelig skrev jeg også selv en salgsside, som Majbritt nåede at være inde over flere gange på dagen.”

Læs mere

“Det er meget mere effektivt end flere kortere sessioner. Havde jeg i stedet eksempelvis booket seks sessioner, ville de være blevet afbrudt igen efter forholdsvis kort tid. Samtidig skulle både Majbritt og jeg have brugt tid på at forberede os seks gange, og en del af rådgivningstiden ville være brugt på indledende opsummering, og jeg tror langtfra, at mit resultat var blevet lige så godt.

Når vi i stedet sad sammen en hel dag, havde vi en rød tråd, der både gik igennem teksterne og det, vi snakkede om. Selv om vi havde en dagsorden for, hvad vi skulle nå i løbet af dagen, havde vi også tid til at følge de gode ideer. Hvis vi kun havde aftalt et kortere møde, var der en reel risiko for, at vi ikke var gået grundigt ind i de ideer, og at de var gået tabt.

Selv om Majbritt er superstruktureret, er turbodagen meget fleksibel. For eksempel havde jeg ikke selv planlagt, at vi skulle snakke forretningsbetingelser, men Majbritt sagde, at det var uhensigtsmæssigt ikke at have dem på hjemmesiden, at hun havde tjent mange penge – både på egne og sine kunders vegne – ved at sørge for gennemarbejdede forretningsbetingelser, og at det især var vigtigt med min målgruppe. Derfor gennemgik vi forretningsbetingelserne i stedet for at skrive alle de planlagte tekster. Vi fik både styr på, helt konkret hvad jeg sælger, og hvad det koster, hvis kunden skal have enten en almindelig konsulentdag eller en konsulentdag med forberedelse.

Nu har jeg hævet priserne for mine lange konsulentforløb med mindst 15 % eller 30.000 kroner om måneden.

Før var jeg for flink overfor de store kunder. Jeg giver dem stadig mængderabat, men nu har jeg regnet på, hvor flink jeg vil være, og giver mængderabat efter det. Samtidig har jeg præciseret mine aflysningsbetingelser, og det kan jo også hurtigt blive til mange penge, at sene afbud nu bliver faktureret. Det har klart styrket mig, og nu fremstår jeg mere velforberedt og professionel.

Turbodagen er en rigtig god løsning, når man enten skal lave en ny hjemmeside eller opdatere den eksisterende, eller hvis man er midt i et andet stort skriveprojekt eller mangler struktur i sin virksomhed. Det er en klar gevinst, at det hele bliver afsluttet på dagen, og man får sine tekster med det samme, også selv om det er tekster, man ikke skal bruge på en gang. Som eksempelvis nyhedsbreve.

Det er ikke svært at lave en cost benefit-analyse for at finde ud af, at turbodagen er en god investering. Og timerne bliver jo ikke dyrere af, at de bliver samlet på en dag i stedet for at være spredt ud over flere uger.”

6 effektive timer

På Turbodagen mødes du og jeg seks timer på dit kontor og arbejder udelukkende med din virksomhed, dine produkter eller din markedsføring – eller et miks.

Det kan være, at du gerne vil have gennemgået

  • null
    strategien for hele din virksomhed, inkl. målgruppe, ydelser, forretningsbetingelser og priser

  • null
    din markedsføring, og hvor du vil vinde mest ved at optimere

  • null
    en bog eller freebie, du er ved at skrive

  • null
    noget helt fjerde

Vi kan eksempelvis nå at

  • null
    lave en SEO-analyse, gennemgå hvordan du skriver SEO-tekster og formentligt skrive et par SEO-tekster hver
  • null
    lægge en strategi for en email-kampagne, som du begynder at skrive på, mens jeg eksempelvis skriver eller redigerer landingssiden for det produkt, du vil sælge
  • null
    skrive en mindre freebie sammen fra bunden
Lone Lings_0006

Lone Lings, Implacement

Gav salg på 14.000 kroner fast hver måned

“Vi nåede blandt andet at gennemskrive hele hjemmesiden for et kontorfællesskab, jeg har. Da jeg delte linket til den opdaterede hjemmeside på LinkedIn, fik jeg lejet kontoret ud med det samme.

Det er 14.000 kroner hver måned, som jeg stort set ikke har noget arbejde med. Og fordi min målgruppe er de trofaste kunder, har jeg nu en venteliste.

Jeg vil til enhver tid booke en turbodag igen og anbefaler den til alle, der vil vækste. For efter turbodagen er jeg vækstet i begge mine virksomheder.

Lær, mens du skriver

På turbodagen kan vi skrive parallelt og løbende give hinanden feedback:

Du, i forhold til hvad jeg skriver.
Jeg, i forhold til hvordan du skriver.

Så ikke alene får du skrevet nogle gode tekster. Du ved også, hvorfor de er gode og kan bruge alt det, du lærer på dagen, fremover.

Alt efter hvad vi arbejder med, kan vi begge være færdige med dine tekster, når turbodagen slutter. Hvis vi eksempelvis har arbejdet med SEO-tekster, betyder det i praksis, at du får lagt de nye tekster på din hjemmeside med det samme, så Google hurtigere opdager dem. Skriver vi et eller flere nyhedsbreve, kan du begynde at sende nyhedsbrevene ud med det samme. Eventuelt allerede på dagen.

Vi kan også skrive sammen

I så fald skriver jeg typisk en passage ad gangen, mens du enten nikker eller ryster på hovedet. Har jeg brug for detaljer eller fakta, kan du hurtigt opdatere mig, ligesom du kan korrigere med det samme, hvis noget skal fjernes eller præciseres.

Alt efter hvad vi ellers skal nå på dagen, kan vi blive helt færdige med teksten. Hvis ikke kan du selv skrive teksten færdig bagefter. I så fald får du meget lettere ved at gøre det, fordi vi har lavet forarbejdet, og du skal finpudse detaljer og overgange frem for at begynde med et tomt dokument, som du jo normalt skal, når du skriver selv.

Samtidig får du en effektiv træning i at skrive, som du kan trække på, når du skal skrive andre tekster fremover.

Du tilhører målgruppen, hvis du er ambitiøs

Turbodagen er for dig, der vil noget andet end at deltage på kurser. Dig, som ikke kun regner i kroner, men også i værdien af din egen tid, og som tillægger det en stor betydning, at en opgave løses effektivt, og hvor hurtigt du har tjent din investering hjem.

For når du ved, at din egen tid er det dyreste du har, betyder det noget, at vi

  • null
    kun fokuserer på det, du har brug for

  • null
    enten kan skrive igennem og nå mange sider eller stoppe op og justere strategien undervejs

  • null
    kan veksle mellem rådgivning, undervisning og praktisk skrivning, så vi når mest muligt og når det vigtigste

Lise Terp close up

Både helikopterblik og detaljer

”Undervejs i min bogproces havde jeg en turbodag hos Majbritt. Det var rigtig godt for processen, for det betød, at vi begge to sad og koncentrerede os om bogen.

Vi kunne både bevare helikopterblikket og gå ned i detaljerne. Vi slap for at skrive frem og tilbage. Og det gav et fokus og en fremdrift, som vi aldrig ville have opnået med to timer hist og pist, hvor vi ikke ville kunne huske, hvad vi talte om sidst.”

Lise Terp
Konfliktmægler

Louise red

Louise Thinesen Bendtsen, chefkonsulent, COK

Turbodagen fungerede som et kickoff

“Vi fik en fælles tilgang og et fælles sprog, som man ikke får på samme måde ved at have to timer her og to timer der.

Det var meget nemmere at referere til noget, vi tidligere havde snakket om, end hvis ”tidligere” havde været for flere uger siden. Samtidig faldt mange af ”SEO-brikkerne” på plads, ved at vi kunne gennemgå de samme ting fra flere vinkler i løbet af dagen.”

Læs mere

“I en virksomhed, der tilbyder mere end 1.000 kurser, er det en større opgave at gøre hjemmesiden mere sælgende.

Vi skulle lægge en omfattende SEO-strategi for, hvor vi brugte de attraktive søgeord mest strategisk, samtidig med at det er komplekst at skulle lære at skrive salgstekster og SEO-tekster på én gang.

Undervejs havde jeg og en kollega en turbodag på Majbritts kontor, og det fungerede rigtig godt, fordi vi alle tre kunne gå i dybden. Indledningsvis gennemgik Majbritt, hvad vi skulle fokusere på, når vi skrev vores tekster. Efterfølgende skrev vi alle tre på hver vores tekst og kunne trække på hinanden undervejs.

Turbodagen fungerede som et kick off i processen, og vi var forpligtet til at slukke vores telefoner og lade være med at svare på mails. Og så var der det lavpraktiske i, at vi kun skulle komme én gang, og at vi ikke skulle bruge tid på at opsummere, hvor vi kom fra.”

Din investering i 6 effektive skrivetimer

Efter 6 koncentrerede timer slutter turbodagen, og du har 2 dages arbejde på din computer.

Pris: 10.000 kroner ekskl. moms for turbodage i Storkøbenhavn.
Turbodage kan også bookes til adresser på det øvrige Sjælland – mod et transporttillæg, vi aftaler.

Du kan også betale for en turbodag gennem et klippekort.

Book en turbodag med det samme

FAQ

Hvad skal jeg forberede før turbodagen?

Du skal overveje, hvad du gerne vil bruge din turbodag på. Hvis du er i tvivl, rådgiver jeg dig gerne, da det jo er i vores begges interesse, at du får det maksimale ud af dagen.

Fordelen ved turbodagen er netop, at vi begynder der, hvor du er.

Hvordan ved jeg, om jeg kan skrive en hel dag? Jeg plejer ikke at skrive så koncentreret.

Når vi sidder sammen, kommer jeg løbende med input til dine tekster, mens du skriver. Derfor vil du formentligt ikke opleve, at du går i stå. Vi kan også planlægge kun at skrive et par timer og bruge resten af dagen på strategi, undervisning og rådgivning.

Men du vil sikkert blive overrasket over, hvor effektivt du kan skrive, når du får de rette indspark fra mig.

Har du flere spørgsmål om turbodagen, kan du enten ringe til mig på 27 12 11 14 eller sende mig en mail.

Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage

Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.

Kundemagneterne bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.

Kontakt-Majbritt-Lund

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER