Her i 2011 er jeg slået igennem med at sælge mine forskellige rådgivningsforløb, og jeg bliver mere og mere overbevist om, at der er et stort behov. Jeg sælger forskellige rådgivningsforløb:
- Hvordan kommer du i pressen?
- Hvordan kan du styrke teksten og opbygningen på din hjemmeside?
- Hvordan kan du styrke din gennerelle kommunikation?
- Hvordan kan medlemsbladet blive bedre?
Det gode ved disse forløb er, at det er hjælp til selvhjælp. Det betyder, at et rådgivningsforløb er langt billigere for dig end at få mig til at løse hele opgaven. Det betyder også, at du selv kan arbejde med opgaverne, når det passer ind i din kalender.
I stedet for at jeg skriver din teksten til din hjemmeside eller får dig i pressen, lærer du at gøre det selv. Det betyder, at du får en viden, du kan bruge fremover. For selv om det er en fordel at hyre en ekspert, når man skal lave store projekter, er det jo tit en fordel at kunne justere selv under vejs. Og i forhold til pressen handler det tit om at kontakte pressen på de rigtige tidspunkter for din historie. Derfor er det vigtigt, at du selv ved, hvad du skal være opmærksom på.